fredag 25 april 2014

- busyday -

Italien 2012
Fattar inte att jag ALDRIG kommer i säng före kl 12. Nåja, vad kan man? haha. Freddu har varit här ikväll och hjälpt mig att städa (läs: slängt bort alla mina smycken) och är nu nästan färdig, något smått att gömma bort än och så är mitt rum redo, äntligen! Kommer dra iväg till stan rätt tidigt imorgon så får se om jag hinner blogga innan det. It's going to be a busybusy day men ser så i fram emot den också! Men nu säger jag godnatt till er, kramisar ♥

ps. Jag tror iallafall ni gillade min och sofies blogpodcast eftersom min statistik flög upp i höjden idag! Blev så överraskad men är så glad! Så tror vi kommer fortsätta så tell us vad ni vill att vi ska ta upp i vår nästa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !