söndag 30 mars 2014

- SUNDAY -

Goddag peeps. Kommit ihåg att ställa fram klockan??
Så igårkväll kom Hannes hit efter några om och men. Bara chillade och pratade, har inte riktigt kännt mig som mig själv denhär veckan så skönt att ba få tala ut. Sen kom femåringen i mig också fram så det slutade med kuddkrig. Gissa hur mitt rum ser ut nu?? :D Även armbrytning och såndänt härja vi me. Ja va ju då NÄSTAN lika stark som han....elr sen inte :D Så inget vettigt med andra ord men tror det faktiskt släppte eftersom jag inte haft nån konstig dröm inatt! Första gången på hela veckan, så skönt.
Idag är det bara geografi som gäller för hela slanten. Skall även träffa Freddu en sväng så hon får hjälpa mig lite. Men nuu tillbaka till boken. Pusshej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !