onsdag 12 mars 2014

- DO SOMETHING YOU LOVE -


Som jag sa så har jag inte mått så bra de senaste veckorna. Så läste jag Sofies blogg var hon skrev att hon tog sig tid att göra något som hon tyckte mycket om när hon var liten. Tänkte att det låter ju logiskt. Så vad tycker jag om att göra då? Jag har alltid älskat att fotografera. Det är ju inte något jag kunnat göra från barnsben direkt men jag har inte fotat på länge bara för nöjets skull. Så jag drog fram min systemkamera, gick till mitt rum och bara knäppte av några bilder. Inget speciellt motiv, jag har gjort några ändringar i mitt rum och jag får en lugnande känsla av det nu. Mycket ljusa färger och inte så mycket småsaker överallt. Det fick mig faktiskt att le, att fotografera. Det kändes skönt att sitta och justera inställningarna på kameran, testa olika vinklar olika ljus och sånt. Måste verkligen komma ihåg att göra det oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !