onsdag 19 mars 2014

- bästavännen 19 -

Hej fina, nu är jag officiellt tillbaka!

Nu tänker jag inte prata mer om skrivningarna eftersom de är nu över för min del! VET NI HUR SKÖNT DET KÄNNS?!! Jag har ju dock Geografi provet ännu kvar men om jag lyckats med 6 studentprov så kan jag inte mista studentmössan pga ett kursprov ju. Anyway. Till kuligare grejer.
I äran till matematikskrivningarna, haha nej skoja bara, Men Fredrika fyller 19 år idag!! Eftersom de flesta ännu har skrivningar på fredag så firar vi henne ordentligt först då men vill säga GRATTIS SÅ MYCKE HÄR ÄNNU.
Fredrika är verkligen den som alltid funnits där för mig på ett eller annat sätt, i vått och torrt. Och jag är inte en enkel människa att stå ut med kan man lugnt säga. Vi är så olika, kanske det är därför vi är så bra vänner? Fast det är ju konstigt, men ivarjefall så är vi det. Och det tycker jag om. Hihi, hon är min superhero ♥ 
unconditional love ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !