lördag 15 februari 2014

Lite mer penkkis

Bilderna är tagna från olika instagrams, bloggar och så har min far fotograferat lite

Så vart man hemma från kryssningen igår då. Hade så jävla roligt!!!Tänkte säga oförglömligt men jaa, minnesluckor har man ju då ännu ;) haha. Fick träffa min mycket eftersaknade ekenäsbo på natten till alla hjärtansdag, dricka helt för mycket, dansa loss med mina vänner, sjunga lite karaoke och allmänt bara helt släppa loss  :D Men bilderna från kryssningen får komma senare! Ville bara kika in och säga att jag lever. Typ iallafall :D

Nu börjar läsandet alltså, skall dra till bibban en sväng förrän jag skall träffa Gulle på kaffe :) ps. har hört att det har varit lite spekulationer om ''gulle'' aka, Andy men vi är nog bara kompisar, en av de bästa killkompisarna jag har! Det blev bara på högstadie någongång att jag alltid kallar honom Gulle så deal with it ;) Haha. Men nu ska jag fixa mig lite o grejjor så hör av mig senare idag!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !