tisdag 25 februari 2014

- GODMORGON -


Hoppas ni sovit gott! ♥
Idag kommer vara en intensiv dag. Jag måste läsa och räkna super mycket eftersom jag inte då ännu kan veta hur jag mår efter operatoinen som är imorgon(!!!) Börjar nog bli aningen nervös men jag vet att min kirurg är superduktig så litar på att han fixar mig hehe ;) Inte för att jag har något annat val heller haha. Pappa kommer och hämtar vid vid 7 tiden så måste ha allt färdigt packat tills dess. Varför jag far dit är helt praktiskt för att det är närmare till sjukhuset från honom och måste vara där redan 07.00. Så ville han också köra mig eftersom nu då jag är 18 så får inte någon egentligen följa med mig någonstans, de som blivit opererade vet att man skall föra sina grejer någonstans, byta kläder, få sin säng, lägga kanyl, blodprover, väga sig och blablabla. före man får åka in till operationssalen. Har nästan alltid haft någon med mig men detta blir min första gång som myndig så det kommer nog kännas lite skrämmande. Men som tröst så vet jag iallafall hur det går till så jag behöver inte vimsa omkring helt ovetande haha. Tar nog datorn med mig så jag även skall kunna uppdatera från sjukhuset om jag så måste så jag är inte påväg någonstans ;) Men nu till dagens sysslor! Pussokram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !