torsdag 27 februari 2014

- Äntligen hemma -


Kom hem för ca 2 timmar sedan och har fått i mig hemlagad mat och juhla mokka kaffe. Känns som paradiset ! Sjukhus mat är nog en av de gräsligaste sakerna jag vet. blah. Tänkte att jag tar en paus i läsningen nu för ikväll och bara vilar så jag orkar med fest imorgon #woopwoop haha. Ville bara ge en liten update. Kanske jag hör av mig ännu senare ikväll, Cassandra gav mig ett bra tips om ett inlägg jag skulle kunna göra så antingen blir det av ikväll eller så får det vänta tills imorgon. Förövrigt hämtade min pappa tidningarna ovan till mig igår så har suttit och bläddrat (läs dreglat) i dom. Åh vill bra shoppa inför våren men har ju inte pengar :( Bu, i-landsproblem. Hoppas ni haft en fin dag hittils, pussokram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !