tisdag 14 januari 2014

trassel tisdag

Har äntligen kommit tillbaka till pappa efter massa flås och fläng. Det strulade massor imorse när jag skulle ta lillebror till skolan. Jag sa adressen på svenska och de fattade noll och jag visste inte var det var på finska så försökte förklara på min dåliga finska då var i helsike jag befann mig och blev nästan sen med viljam till skolan. Bra med två språkig service, not. Anyway, han kommer snart hem så skall ta emot honom, fixa middag till oss två, göra lite läxor, hoppa i duschen och sedan kommer mamma och hämtar oss hem till henne. Fick bli så denna gång eftersom jag lovat gå ut idag då en kompis blir 18 idag. Grattis Fasu ♥ Min bästis från dagis faktiskt ;) haha. Har aldrig varit ute på en vardag förr så kommer bli spännande och se hur det ser ut i baren mitt i veckan :D Men nu måste jag springa ner och vänta på taxin. Hej så länge! 

me and pearl in Biarritz summer '13 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !