söndag 19 januari 2014

Sunday


Goddag på er fina!

Så som jag sa igår spenderade jag kvällen med Hannes, tråkigt att se honom så sällan men vad kan man? Idag har jag ivarjefall bara tagit det lugnt, läst igenom lite textkompetenssvar för att förbereda mig inför morgondagens preliminär. Är lite nervös eftersom jag aldrig varit något vidare bra i textkompetens, men övning ger färdighet ju. Snart kommer 2 av mina kusiner hit på kaka och kaffe då dom missade min lillebrors födelsedag förra veckoslutet så skall fixa mig i ordning. Hör av mig senare igen! Pussarochkramar ♥

ps. har ju berättat att jag inte mår så bra på sistonet, men det känner att jag är på rätt spår, känner mig starkare för varje dag som går och det ger mig motivationen att fortsätta kämpa tills jag är var jag vill vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !