måndag 27 januari 2014

Godmorgon fina!
 Förhoppningsvis sitter jag nu i skolan ivrig som få, för att det idag nämligen är min absolut sista normala skoldag! Hur jävla sjukt?!! Att denhär dagen redan är här!! Känns som att jag just steg in genom katedralskolans dörrar och var nervös som få inför min första skoldag, och nu är det bara några prov och skrivningar kvar. Inget mer att sitta på lektioner och lyssna på lärare, inte i gymnasiet iallafall. Helt galet. Kan inte fatta det !! Har dock flera viktiga saker i skolan idag, engelska ordförhör och uppsats, finska ordförhör och en del av en franska skrivning efter skolan. Men borde vara hemma vid halv fyra så hör av mig då! om jag inte varit mega duktig och gjort ett tidinställt inlägg ^^.Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !