tisdag 7 januari 2014

Färgbomber - Hiss och Diss

Vet inte om detta händer till alla men ivarjefall för mig så blir mitt röda hår och se urtvättat ut alltför snabbt efter jag färgat det, och eftersom jag inte vill skada mitt hår så tänkte jag använda färgbomb i stället för att färga det vartannan vecka. Först köpte jag L'oréals Chroma care, den sög. Funkade inte alls, inte på mitt hår ivarjefall! Kändes nästan som att det tog bort färgen ännu mer, och då hade jag en proffessionell som valde ut denna till mig och den kostade väl mellan 15-20€. Så när jag var i livsmedelsaffären såg jag Biozell, den kostade 9.95 € så jag tänkte äh, why not. Och den fungerar asbra!! Rekommenderar verkligen. Har använt en lila ton också ibland bara för att mixtra lite och det står på tuben också att tonerna kan blandas. Sedär ni, priset kan lura en ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !