fredag 10 januari 2014

En härlig fredag


Har varit en alldeles underbar dag idag. Var först på stan med Freddu och Lisa från halv tre till fem, shoppade lite, lunchade och så. Sen åkte jag och Lisa ännu till Ikea var jag hittade dehär härliga doftljusen som finns på bilderna ovan. Vaniljdoft, 36 st för 3€. Drack billigt kaffe och 50cents hotdog och sen körde hon hem mig men satt i bilen och talade i 1½ timme ännu efter vi stannat utanför mitt hus. När jag sa hejdå och steg ut ur bilen var klockan halv nio. Tiden går fort när man har roligt! ♥ Nu har jag hoppat in i mina pyamasbyxor och krypt ner i min säng med en kopp kaffe och skall se på några 2broke girls avsnitt och bara ha en mysig, lugn fredag. Behöver det verkligen. Hoppas ni fått en bra start på veckoslutet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !