lördag 4 januari 2014

En av de jobbigare dagarna

Har varit en alltför känslosam dag idag med alltför många tårar. Jag vet dock att fast det jag gjorde idag kändes hemskt och så svårt, var det för det bästa, nu kan jag gå framåt. Dessutom såg jag Hannes sista gången förrän han drar till militären så det gjorde inte dagen nåt bättre. Har stukat min förbannade tå och skall upp klockan 7 imorgon idag. Är hundvakt hos storebror hela dagen och på kvällen blir det utgång med kära Camilla (och förhoppningsvis resten) som ÄNTLIGEN kommit hem från Thailand. Detta betyder då att jag måste ha med maaaasssa grejer med imorgon när jag sticker eftersom jag inte hinner hem emellan. Så det blir bara att packa om väskan jag kom hem med idag. Ingen rast ingen ro. Blev lite nedstämt inlägg nu, men livet är inte alltid en dans på rosor, och jag vill inte ge en falsk bild. Ingen är lycklig helatiden. Så är det bara. Hoppas jag mår bättre när jag vaknar imorgon, nu skall jag packa och sen dra mig till sängs. Godnatt ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !