onsdag 1 januari 2014

2014

Gottnyttår på er!

Sjukt att det är 2014. Anyway, jag hade nog mitt bästa nyår hittils igår. Sov länge, åkte till stan, färgade håret, åt fin middag med familjevänner och drog sen till Freddu var vi spelade drickspel och lyssnade på musik, drog till ån till 12 slaget och fick en nyårskyss av en av de bästa. Träffade lite andra människor i stan, chillade nån timme och gick sen till Hesburger med Freddu och fettade oss något enormt och sen gick vi till henne och sova. Sov länge och nu är jag hemma. Har bara segat med mamma hela dagen, men jag är väldigt positivt inställd inför 2014, det kommer hända mycket roligt detta år, det är jag säker på. 
Jag har inga riktiga nyårslöften, utom att jag skall ta mig själv i kragen och ta itu med saker och inte vara så lat, sätta mig själv först mer än vad jag gjort det senaste året, och igen, komma ihåg att det bara är min åsikt om mig själv som räknas, inte någon annans. 

Skall fixa ihop en liten årsresume ännu idag, och så önskar jag er en bra start på det nya året! ♥ kärlek till er som tittar in här! 
mina storebröder, guldvärda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !