söndag 15 december 2013

söndag

Hej och hå!
Sitter som bäst ensam hemma och surfar runt efter klädinspiration. Har fått riktig kick att jag skall bli bättre med att uttrycka mig själv på mitt sätt och visa upp det här på bloggen. Det är ju lite vad jag har bloggen för :) Ivarjefall, gårkvällen var riktigt lyckad! Vid halv 7 kom Cassandra hit och så vid en halv 8 kom Fredrika, Emilie, Sara och Cia och vi bara satt och snackade, drack lite, tilredde tortiljas, åt det och pratade ännu mera. Jag tyckte det var riktigt kul med lite variation också på ''gänget'' liksom, många diskussioner gick ut på as sofistikerade saker och man kände sig som att man satt mitt inne i en debatt haha. Sen vid 11 drog vi iväg hemifrån och jag, Emilie, Cassandra och Fredrika gick ut och dansade några timmar. Drack tequila, blåbärsshot och bara fjantade runt. Min kväll ute slutade i alla fall relativt tidigt vid halv två då jag fick skjuts hem. Satt dock uppe ända till 4 då man plötsligt hade massor att tala om. Så sov jag till 1 idag och har varit ganska seg, ingen krabbis eller så bara så sjukt utmattad haha. Nåja. Nu har jag babblat färdigt tycker jag. Ni med säkert ;) Här kommer nu några bilder från igår :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !