onsdag 25 december 2013

Mina julklappar

2 par Tights, nagellack, nagelfil, bodyscrub, showegel och bodylotion, 4 biobiljetter, OneDirections nyaste skiva och filmen Torka Aldrig tårar utan handskar
pussel med motivet mig själv höhö, sockor, smyckeskrin, pingisbollar, muggar (dessa till beerpong) och  bilden på flygplanet innebär att pappa betalar flygresan till min Abi-resa :-)
och min absoluta favorit.. Roséguld klocka! Bilden gör den inte rättvisa alls. Men jag fullkomligt ÄLSKAR den!

Så fick jag också 2 par örhängen, pengar, massa armband och en resväska :) Är SUPERNÖJD. Tack tomten ♥

1 kommentar:

  1. Åååh, önskade mig också Torka Aldrig Tårar på DVD till julklapp, men vet ju inte om jag har fått den än, haha. :(
    Jag verkligen älskade böckerna och serien, och avgudar Jonas Gardell. Han är en sån stark och fin människa, och Tatuh har verkligen hjälpt så många människor.

    Lite coolt också att jag gick förbi hans och Marks lägenhet här på Söder igår. :)

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !