fredag 6 december 2013

Am i crazy or falling in love?

Detdär med kärlek är svårt. Riktigt förbannat svårt. Det finns så många olika slag men hur blir man egentligen kär? Personligen så tror jag på kärlek vid första ögonkastet. Men jag tror också att det kan ta tid. Det kan vara en lång vänskap som utvecklas till något annat, eller känslor som inte varit så starka i början som senare byggs upp. Och så ibland är det ju kanske så att man alltid varit kär i personen i fråga men fattar det först när man förlorat den, då det ibland kan vara för sent. Den sist nämnda är den värsta tycker jag. För ånger är verkligen inte en kul känsla. Och att sen försöka släppa det som var, eller försöka igen? Så många frågor och aldrig får man något ordentligt svar. Jag försöker skriva detta så neutralt som möjligt, men min största fråga just nu är, när skall man ge upp och gå vidare? För ärligt talat har jag helt tappat greppet om det. 
Ibland är man bara så förvirrad. 
              
Blev riktigt flummigt nu, detta är bara en bråkdel av allt som kretsar i mitt huvud just nu. Men kände att jag behövde skriva ner en liten del ivarjefall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !