måndag 25 november 2013

Turistigt värre

Bjuder på en bild från gårdagen


Hinner inte fixa mer bilder ikväll eftersom jag har major math test tomorrow. Sitter och häller i mig kaffe för tillfället med katten i famnen. Stack en sväng till Hannes och fick en rejäl reality check och jag känner hur stressen smyger sig på riktigt ordentligt. Men det var kanske precis vad jag behövde. Så stack jag till stan och mötte upp Camilla på ett cafe var vi sen satt och desperat försökte räkna. Det är så sjukt svårt med studentprovs uppgifter och vet inte hur jag kommer klara av att sitta och räkna matematik utan paus i 6 timmar imorgon. Sov dessutom typ 2 timmar förra natten så borde ju egentligen gå och sova typ nu. Men det kan jag ju inte.. Så har jag ett krävande prov på onsdag också som jag måste läsa på imorgon så jag hoppas att jag hinner blogga lite emellan. Om inte så hoppas jag att ni är förstående. Nu skall jag räkna lite till, puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !