torsdag 21 november 2013

Ny skjorta

Jag ber om ursäkt för riktigt ASDÅLIGA bilder! Min kamera ville inte alls sammarbeta med mig idag. Nåväl. Hannes var här en sväng idag på kvällen och vi bara var töntiga som alltid. Disskuterade bl.a. att det verkligen är jätte konstigt att vi kännt varandra i bara 3 år när det känns som en evighet! Sjukt ju, men jag har ofta så med kompisar, att de jag verkligen blir nära med så klickar det med direkt. Jag känner det på nåt sätt. Haha, jag låter typ synsk.

 Men nu kom jag bort mighelt och hållet. POINTEN med inlägget var att jag skulle visa skjortan jag köpte inne på gina tricot idag. Den var på rea och kostade bara 5€ så jag kunde inte låta bli. Tänkte ha den på båten imorgon så ni får bättre bilder efter resan (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !