onsdag 27 november 2013

Lite mellanmåls snack

Så var provveckan över. Samhällslära provet gick nog riktigt bra och så fick jag ut franska provet som nu inte var det bästa resultatet men har inte gjort hela ännu så har chans att höja än.  Anyway, när jag kom hem kände jag för att göra ett ordentligt mellanmål till mig. Mamma hade köpt något extra mörkt rågbröd som jag tänkte att jag skulle testa på och jag rekommenderar det varmt! Super gott när man sätter det i brödrosten. Jag gillar dessutom verkligen gurka och tomat på mina bröd, det ger en nyttigare och fylligare ''finish'' på något sätt. Jag tror det bara sitter i huvudet, haha :D 

Så märkte jag att jag nog har sovit alldeles för lite på sistonet. Jag har somnat vid halv 4 utan att jag fattat det själv och vaknade halv 6 med att mamma ropade att middagen var klar. Måste skärpa mig och fixa en rutin som passar mig så att jag orkar ännu sista perioden av gymnasiet!! 
fatta vad sjukt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !