onsdag 20 november 2013

I don't want to think about it

Hej och hå!
Biologiprovet vill jag inte överhuvudtaget tänka på. Jag brast i gråt när jag kom ut.. Svarade på endast 3 av 5 frågor eftersom jag inte kunde det praktiska som korsningsscheman när det handlar om genetik... Jag får bara be till Gud att de uppgifter jag svarade på var tillräckligt för att jag skall bli godkänd. Efter provet bestämde jag och Lisa att vi far och luncha till Åbo så vi tog bilen och åkte till Fontana och åt en gudomligt god lunch och talade om allt mellan himmel och jord. Ser inte Lisa lika mycket eftersom hon går i gymnasie i Pargas så jätte skönt att få spendera lite quality time med henne! 
Har nu segat hemma i några timmar och måste nu börja läsa på franska provet jag har imorgon. Har 0 motivation eftersom det inte har någon skillnad om jag ens blir godkänd i kursen. Jag har skrivit franska redan och blivit godkänd i det. Men jag behöver kurser så måste väl öva lite ändå. Försöker höja mitt medeltal också en aning eftersom det inte är riktigt på topp heller. Nu hör jag att mamma kom hem också så.
Au Revoir! 

från min instagram @ssofiaterese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !