lördag 9 november 2013

Fripperippripp på besök på bloggen :D

Grattis Sofa! <3
Jag skulle inte kunna leva utan sofa. Hon är den som alltid funnits där för mig, fast allt gått dåligt e sofa den som aldrig lämnat min sida. Om jag är ledsen så kommer hon alltid på ett sätt att få  mig glad igen.
Vi bråkar typ aldrig (förutom en gång ;) ) och hon skulle aldrig göra något för att såra mig.
Jag vet inte vad jag skall säga, vår vänskap är så mycket mer än ord, det räcker att hon sitter breved mig och jag mår genast bättre. 
Vi har varit vänner jätte länge och har varit med om en massa tillsammans. Nu är du 18 och vi kan vara med om en massa nya saker! :D 
Jag älskar dig <3 och grattis på födelsedagen! :)


Allti kan man inte vara lika coola xD  











Ses snart! O grattis ännu en gång! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !