fredag 15 november 2013

FREDAG

Äntligen fredag!
Har varit på en chill timme i skolan och efter det med mina finaste tjejer på glögg och mys på fontana. Vi gjorde bl.a. en bucketlist på grejer vi skall göra tillsammans före vi blir studenter i vår ! Jag kan visa listan imorgon eller något, kommer bli asroligt! Vi har inte gjort så mycket saker alla tillsammans på länge så vi tänkte ändra på det med att planera in lite grejer :) Har saknat det verkligen ♥ Älskar dom så förjädrans mycket att ord inte kan beskriva!

Skall förövrigt nu städa upp i rummet och börja fixa mig inför kvällen. Jag och ett par tjejer tänkte dra till baren så är taggad inför det! Nu måste jag börja fixelifixa så om jag inte hör av mig förrän vi drar ut så hör jag av mig imorogn igen ! Pussochkram ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !