onsdag 23 oktober 2013

mot vörå

Tydligen har jag failat med de tidinställda inläggen eftersom ett redan borde ha publicerats. Typiskt mig.
Nåväl, sitter som bäst i bussen påväg till vörå. Bussresan tar ca 4½ timme och vi startade 07.00 så alla sover som bäst. Vi har alltså 2 matcher idag, vilket innebär att även om vi skulle förlora båda, får vi brons. Säkrad medalj alltså. Själva turneringen vi är med i är SFS som är en förkortning av SvenskFinlandsSkolfotboll? Haha jag vet inte, men ivarjefall svenskspråkiga gymnasier runtom i Finland har deltagit.
eh..ursäktar för flummet, är helt för trött så skq joina dom andra o sova en stund nu. Hör av mig senare såhär med mobilen så kan bli bildlöst :(
här är en bild på mig och min älskade lillebror jag knäppte av i förrgår hos pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !