tisdag 15 oktober 2013

Morgonrutiner

Med tanke på att kanske har stannat i biblioteket efter skolan så tänkte jag upplysa er om mina morgonrutiner för att det inte skall förbli tomt här hela eftermiddagen. Såhär går det oftast till:

*klockan ringer ~ snoozar,*klockan ringer igen ~snoozar
*klockan ringer för sista gången ~ ''SHIT JAG ÄR SEN''
Sveper en kaffekopp, Borstar tänderna, Tvättar ansiktet
Fixar ansiktet (oftast blir det på hälft)
Kastar på mig kläder, Slänger håret i en donut.
Springer till bussen *röker samtidigt, sitter i bussen, lyssnar på musik och sminkar färdigt
 när jag kommit till stan springer jag in via coffee house och köper min morgonlatte för 1.50€
går till skolan.
ber om ursäkt för att jag är sen
Hur komiskt är det inte att jag vet exakt att det går såhär nästan varendaste en morgon. Och ändå bara kan jag inte ändra på det.Stackars mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !