lördag 12 oktober 2013

Livet ler

Började dagen med mysli med bananer och kaffe. Drömfrukost ♥ 
Som ni kanske ser på kvalitén så har jag fått min systemkamera tillbaka, äntligen! Skall snart äta lunch och sedan plugga lite eftersom jag har 2 prov på onsdag. Blev underkänd i psykologin, som nog var förväntat eftersom jag inte hann läsa nåt pga skrivningarna och sedan modersmål som jag missade då jag hade skrivningar. 
Är förövrigt ganska så lycklig just nu. Vädret är fint, hänger med i skolarbetena, har härliga vänner, sötaste katten och är så ivrig över min födelsedag som det är mindre än en månad kvar till! Håller än på att fixa med designen eftersom jag har beslutsångest över hur den skall se ut. Provar mig fram helt enkelt :) 

Change of plans. Talade just med Freddu så hon kommer hit en stund, läsningen får vänta, nu hoppar jag i duschen så kanske vi kan gå och fota lite i det fina vädret! (: pussochkram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !