tisdag 1 oktober 2013

Hello October

we♥it.com
Tiden bara springer förbi och nu är det redan Oktober. Men det stör mig inte faktiskt. Det är nu bara 39 dagar tills jag blir myndig ;) haha. Nejmen hösten är faktiskt nästan min favoritårstid. Naturen är så vacker med alla sina varma färger. 

Har tillbringat kvällen med matteboken framför nästan, prov imorgon. Sen då det är avklarat är det bara finskaprov kvar och sen har jag absolut inget att läsa till? Som cassandra sa tidigare i telefonen ''vad skall jag göra me mitt liv sendå???'' Haha, lite sådan känsla har man ju när man läst som en dåre senaste månaden med skrivningar och allt. Men sjukt skönt faktiskt. Nu skall jag ännu räkna en svår uppgift och sedan hoppa i sängs och hoppas på det bästa. Godnatt mina finingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !