fredag 25 oktober 2013

fredag

Hej och hå!
Har håltimme just nu och sitter hoppeligen någonstans på stan med Hannes och disskuterar livet. haha. brukar gå så ;)
Slutar förövrigt kl 14.10 och ska efter det spendera lite quality time med min cnuth. Skall söka efter lite stuff till min ''costume'' då det är psg fest på lördag och man skall, halloween till ära, klä ut sig. Är nästan helt out of ideas och hittar absolut ingenting nice här hemma men månne jag inte fixar ihop något. Dethär är alltså tidinställt nu eftersom jag har varit så seg på att blogga de senaste dagarna. förlåt för det! Nu är det iaf inte helt tomt här hela dagen :) Kanske tillochmed bloggar när jag kommer hem ;) haha vem vet. Jag brukar inte göra det när jag säger ''hörs när jag är hemma'' så kanske om jag säger, ''bloggar inte mer idag'' så gör jag det? Haha vi kan ju testa ;) ADJÖ. 

cnuth och stehn påväg till förra PSGfesten ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !