måndag 28 oktober 2013

blurry


Jag valde att stanna hemma från skolan idag. Kände att jag behövde det, lite tid att fundera över saker och ting. Drog ändå till stan för att träffa kompisarna och blev genast på så mycket bättre humör. Nu har tiden farit alltför fort och klockan är lite efter 8, kolmörkt ute. Det skall tydligen bli storm inatt så tänkte försöka gå och sova tidigt. Har dock bara en lektion imorgon vilket jag missar halva av den eftersom jag skall och röntga min axel och träffa min läkare. Hoppeligen får jag redan imorgon en tid när de kan ta bort plattan jag har i axeln. De var tvungna att bryta av mitt nyckelben så de ''lappade'' det sedan med en metallplatta med 6 skruvar. Tanken var att jag inte skulle behöva gå och ta bort den men en av skruvarna är lösa och den tar i något och det är ju inte värst bekvämt så. Hoppeligen fixar det sig. Vi får se imorgon! :)

Förövrigt ser ni kanske att jag meckat med designen igen, och tror att jag börjar komma närmare till vad jag vill ha. Headern är tillfällig fortf tills jag får någon snygg bild ;) haha. Men ja, vad tycks? (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !