lördag 21 september 2013

update

Hej på er!

Har varit super busy och kommer vara det ungefär 2 veckor framåt än tyvärr. Lite update. Vi vann båda matcherna i skolfotbollen vilket innebär  att vi kom vidare woopwoop. Sen var det vanlig skoldag igår och massa skolarbeten efteråt. På kvällen kom Freddu och hennes mamma hit en stund och vi planerade vidare på vår resa till sverige som kommer ske i slutet av november :) Jätte mys! Har planerat så länge på att fara någonstans vi fyra ! Sen mot kvällen stack jag till stan och träffade några kompisar och chillade ännu efter det med Hannes. Somnde vid 5- halv 6 tiden imorse så vaknade inte förrän halv tolv. Sedan dess har jag läst till mina hälsolära skrivningar och fixat mina kurser. Som det ser ut så blir jag student våren 2014 som planerat! JESS ♥ Håller dessutom på att planera ABIresa med ett större gäng vilket är jätte kul. Så trots all stress så är jag ganska lycklig just nu.
Talade ut med personen jag saknar så innerligt mycket och planerar på att ses när allt lugnat ner sig. Vet inte om du läser dethär men jag känner en enorm lättnad ändå att vi fick sagt vad vi känner fast det är komplicerat. Men vad kan man göra åt sina känslor, right? I miss u S ♥ 

bilder från we♥it utom de 2 längst ner som är mina egna

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !