måndag 30 september 2013

The Heat

Nu fungerar inte datorn alls. Får inte på den. Så bloggar nu från stora datorn i köket, som jag inte kan lägga egna bilder till eftersom jag inte vet var kamera sladden är. 

I varjefall.. MINA SKRIVNINGAR ÄR ÄNTLIGEN ÖVER!! Jag har en helt annan sorts lycka inom mig nu. Sjukt hur skönt. Nu är det bara 2 prov kvar denna vecka och på fredag är det partyy som gäller! Känns som evigheter sedan jag festat ordentligt med alla skrivningar och deadlines och skit som tagit emot. 

Skall till frissan och ca. 1 timme och är sjukt nervös. Har inte helt bestämt mig hur det skall bli än. Blev lite osäker så jag får ta det på magkänslan bara. Så visar jag det så snabbt som möjligt åt er sedan :) 

Var dessutom på bio med en väldigt efterlängtad Linda! Vi satt på kaffe och babblade och såg sen på The Heat. Jag kommer inte ihåg när jag senast skulle ha skrattat så mycket åt en film! Den var så jävligt bra!! Resten i biosalongen blev säkert jätte irriterade på mig och Linda som satt och gapskrattade alltför högt nästan genom hela filmen. Rekommenderar varmt!! Här får ni trailern (:

                          
Nu ska jag fixa ihop nån lunch åt mig och sen springa till frissan. Ha det så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !