söndag 22 september 2013

Sleep tight ♥

Gokväll!
Drog till stan som jag sa och träffade Heidi Alisa och Isa, satt på en kaffe och talade. Sen kände jag att jag började bli allt svagare hela tiden och bestämde mig för att gå och kolla upp min förkylning. Det visade dig som jag trodde att antibiotikan inte bitit på min bihåleinflammation och så hade jag öroninflammation också på köpet. Så nu har jag fått en ny antibiotika kur så hoppas verkligen denhär biter på. Efteråt tyckte jag synd om mig själv så gick till butiken och köpte choklad, donitsar, kex och dessutom en fuktighetskräm. Sen har jag bara myst med whiskey och viljam. 
Nu har jag några skolgrejer och fixa, men siktar på att va i säng kl 22.00. 
Så godnatt för mig!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart! :(
    Och ååh, choklad! </3 Vill också ha men får inte äta choklad nu på ett tag framåt. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mel ♥
      Vaaaa? Inte choklad, hur kommer detta sig?!!

      Radera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !