torsdag 12 september 2013

Sjukisjuk

Så var man på en veckas antibiotika kur. Var till läkare idag eftersom jag varit sjuk i nästan 2 veckor och bara kunde inte få till skolan imorse. Kom fram att jag har bihåleinflammation och feber också. Hostan, som jag egentligen gick dit för, var inte något allvarligare som tur.
Nu skall jag sova så jag skall orka gå till skolan imorgon, fast jag har intyg att vara borta än imorgon. Dock har jag nåt att se fram emot eftersom min älskade soulmate från Sverige är just nu på färjan påväg till Finland så skall luncha med henne imorgon på mitt hålblock och så spenderar jag dagen med henne. Är så lycklig att jag får se henne en extra gång ♥ Bjuder på några mobilbilder från min dag. Pappa skall till sydafrika för 2 veckor så han har lånat min systemkamera så det blir bara såna bilder nu om jag inte hittar nån digitalkamera som fungerar här hemma.
That's all, godnatt ☻

ni får outfit bilder imorgon! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !