söndag 8 september 2013

Long time no see

Godmorgon!

Har ju varit sjuk men på fredag drog jag rumpan till skolan för två sista timmarna pga omissbara uppgifter och dessutom ABInas fula klädersdag vilket också innebär 100 dagar kvar och pizza i skolan! Efter skolan drog jag med Cassu Hedda och Camppu till stan en sväng, kollade efter skor utan lycka och sen en liten kaffestund med Cassu. Det var riktigt mysigt eftersom vi inte spenderat så mycke tid på tumis på länge ♥ Har saknat det! Sen på kvällen kom pappa och hämtade min lillebror som skulle spendera veckoslutet hos honom. Sen kom Daniel och hans flickvän Sofia och Robin till oss och vi åt en gudomligt god middag med förrätt,huvudrätt och efterrätt. Efteråt somnade jag på soffan alltför tidigt och vaknade kl 08.30 nästa morgon.

Lördag spenderade jag med kissen så kom freddu förbi en sväng och sedan Hannes. Vi kollade på gamla videon/ bilder och skrattade åt hur man sett ut, vad man gjort, allt dedär :D Det var riktigt hemskt faktiskt. Vid en halv sex tiden stack han hem och jag och mami drog till stan för att äta middag eftersom vi inte orkade fixa något åt oss. Efteråt var Hannes snäll och körde hem oss och stannade och chillade en stund medans jag tog mitt pick ock pack och så åkte vi vidare till studentbyn för att jag skulle sova hos pappa.
Nu har jag redan varit vaken i nån timme och sitter på balkongen i strålande solsken och dricker kaffe. Väntar bara på att far skall komma tillbaka så drar jag hem igen och skall bara ta det lugnt, öva inför matte minitest som är imorgon och sådär. Där är vad ni missat typ. Och ja en sak till, men det skriver jag i ett nytt inlägg, detta blev alltför långt med text! :D

#TJ100 från min insta @ssofiaterese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !