tisdag 17 september 2013

BAD DAY

Denhär dagen har varit riktigt dålig kan man minst säga. Allt började på morgonen då jag stressar till skolan till 9.30 bara för att få veta att vi inte har lektion, vilket betyder att jag skulle ha börjat 11.30 idag. Som tur kom Freddu emot mig så vi gick till henne. Sen går jag in på min wilma för att upptäcka att min modersmålslärare har skickat ett meddelande till mig och säger att han inte hittar min uppsats. Så är det dendär ständiga stressen inför skrivningar, provvecka och deadlines. 
Har fått flera gråtattacker idag och de flesta har varit pga just stressen. Det blev bara för mycket nu så det sprack helt och hållet. Jag känner mig helt kraftlös och så blir allt man borde göra till ingenting. Hinner inte sova ordentligt heller så det påverkar ju också. Men det är verkligen mycket nu. Engelska skrivningar har jag imorgon också så skall snart sticka och handla med mamma. Har dock ingen motivation att öva till det eftersom jag ändå skriver om på våren då hörförståelsen gick helt åt skogen. Men tänkte kolla någon film med engelsk text och läsa någon bok jag tycker om på engelska förrän jag far och sova så jag är ''inne'' i det imorgon. Skulle nog inte ha gjort någonting om inte Linda skulle tipsat om det. 
Nu är det bara att börja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !