fredag 2 augusti 2013

I miss France

Hej mina älskade !

Nu är jag på rätt spår igen! Håller som bäst att gå igenom bilderna från Frankrike och saknar det så jävligt mycket. Jag måste bara säga åt er som någongång funderat på att åka på en språkresa, GÖR DET! Ja, det är jävligt skrämmande, eller det var det speciellt för mig eftersom jag skulle bo i en annan familj, och jag kände inte en enda liten kotte. Men så snabbt som första dagen hittade jag de tjejerna jag spenderade mina två veckor med och tiden gick alltför fort och före jag ens hann tänka så satt jag i flygplanet påväg hem. Det är en upplevelse för livet, och om jag får chansen tänker jag göra det igen ! Så, tveka inte ! JUST DO IT!

Jag är i varje fall så lycklig, att jag tog modet till mig och åkte iväg alldeles ensam. Tillochmed lite stolt. Jag lärde mig så mycket franska eftersom man använde det hela tiden och jag hade så roligt med underbara vänner från olika länder. Är så nöjd och lycklig. Kommer aldrig någonsin glömma !

I miss you girls so much right now!





ps. så fort jag fått ordning på mitt rum skall jag fota det jag köpte i frankrike, vasa, jeppis och kokkola ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !