söndag 4 augusti 2013

HISS & DISS

HISS
Såg just denna och tycker den är sjukt rolig och bra ! Deras videor är alltid fulla med skoj och bus. Down to earth liksom på nåt sätt. Visar att människor i den åldern och så kända inte behöver vara döseriösa hela tiden utan verkligen kan ha roligt !

         

DISS
Jag blev faktiskt upprörd av Miley Cyrus nya låt. Visst, va en rebell och så, förändra ditt hår (som är skitcoolt enligt mig) ändra dina låtar, det är ju hennes liv, men denhär låten handlar om droger, hon får de att låta okej, ''vi kan göra vad vi vill liksom''. Fine om du tycker det är så, men när man tänker på hennes unga fans. Vad ger hon för bild åt dem?! Jag ser fortfarande henne som Hannah Montana. Det är jag inte antagligen ensam om heller, och förstår att hon vill komma ur den rollen till ett ''vuxnare'' men dethär var ju lite extremt eller? 

        

1 kommentar:

  1. Best Song Ever är sååå underbar! I alla fall videon, haha! :D

    Och angående Miley's låt och video så tror jag att det är en sen aktion av teenage rebellion, hon fick ju aldrig riktigt vara tonåring utan spenderade all sin tid med att vara Hannah Montana. Så jag förstår det, men det är ändå inte riktigt bra. :/

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !