torsdag 29 augusti 2013

Everything's gonna be alright

Ber om ursäkt för tystnaden här, har inte varit den bästa veckan. Ligger hemma fortfarande eftersom jag inte alls mår bra just nu heller men bestämde mig nyss för att dra mig till de två sista timmarna eftersom jag inte varit i skolan så mycket på sistonet och är alltför efter i vissa ämnen. Dethär är jätte jobbigt för jag vet inte hur jag skall stiga upp på morgonen och dethär påverkar ju såklart min skolgång vilket jag ju verkligen inte vill nu på sista året.. Så inte den bästa starten alltså. 
Vet inte riktigt hur jag skall förklara för att det inte ska bli för personligt, allt vill man ju inte skriva så att hela världen har tillgång till det men det har helt enkelt gått upp och ner men det borde vara någotlunda uppklarat nu. 
Ivaarjefall skall jag försöka mitt bästa för att hålla uppdateringen bättre nu. Har ett veckoslut med de bästa kompisarna som finns att se fram emot och måste helt enkelt bara försöka tänka positivt. That's all, får dra till skolan nu då. Hörs när jag kommer hem vid 5 tiden! puss ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !