måndag 1 juli 2013

hej juli

Mosh ♥

Hade lite omväxlande jobbdag idag. Freddu kom hit med bil och så åkte vi med lillebror till stranden. Jag tog dessutom mitt första dopp i have i år. Det är ju redan juli ju. Sjukt. Är helt slut och klockan är redan 8? Har verkligen inte gjort nåt anat än jobbat idag. Måste börja packa inför resan, kolla vad som saknas osvosv. Håller på att ladda lite musik nu till telefonen och så skall jag gå och promenera en sväng. Var så länge sen känns det som? I brist på annat bjuder jag på 4 bilder ifrån Heidis fest i lördags (:

uppe till vänster: åbo schakke, Emilie, jag, Paul och sara (:: 
uppe till höger : jag, teini vessa outfit ;)
Nere till vänster : jag o sebbe (::♥
Nere till höger : Sabina, jag, Sandra och petra, teinivessa once again ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !