onsdag 31 juli 2013

Ett dygn kvar

Hej fina!
Är verkligen deppad för den usla uppdateringen. Har riktig bloggabstinens. Är fortfarande i österbotten utan möjlighet att blogga från dator, men tänkte berätta lite nu i textform ivarjefall.

Hade de bästa jakobsdagarna med min älskade syster från sverige. Träffade bl.a. Ekenäsbor, vasabor, nykarlebybor, jaa lite av allt kan man lugnt säga. Både nya och gamla bekantskaper. Nattkäk på korvgörans, simtur i skolparkens damm och massa andra galna saker.
På söndag morgon mådde man som förtjänat och då måste även Matilda åka tillbaka till sverige :( jag däremot åkte lite mer norrut till kronoby var mina morföräldrar bor och här är jag än. Skall äta lunch här och sedan åka tillbaka till stugan och spendera sista natten där med farmor. Och hoppeligen får vi en extra passagerare i lite mindre format med oss hem till åbo hihi ^^. Så imorgon åker vi hem till ett efterlängtat åbo. Trodde aldrig jag skulle sakna den staden så mycket som jag gör just nu, men så blir det väl då man inte varit hemma på en månad. Imorgon står det träffa Lisa, Freddu och Heidi på schemat. Sen på fredag jobb igen 7 dagar och sen till ekenäs för att träffa bl.a. Muminmamman ;) Heidisen och min sötnos. det har gått exakt 5 veckor sen jag såg Honom med stort H när jag äntligen får se honom igen. Längtar ihjäl! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !