söndag 7 juli 2013

@ the airport

HALOJ

sitter nu på flygfältet i huvudstaden med en latte och nån mumsig bakelse. Nu börjar alltså min resa ! Planet lyfter 12. 15 har fortf inte fattat att jag skall ENSAM till frankrike för 2 veckor. Helt sjukt. Skall försöka fixa nätet där så snabbt som möjligt men om inte jag får det så finns det ju typ wifi på nåt cafe elr nåt såå så ska nog uppdatera och lägga bilder och allt. Är bara sååå excited. SJUUUUKT. Jag är liksom ensam, never before att jag skulle gjort nåt sånthär. Typ chocktillstånd men också sååå lycklig !!! OMGOMGOMG snart börjar jag packa ihop och sticka till gate:n. Nästa gång vi hörs, är jag i Biarritz, eller Paris, skall byta flygfält och har 4 timmar på mig så kanske jag hinner där uppdatera lite. får se. Men här får ni 2 seriösa webcambilder eftersom jag ser ut som en dorvel som ba posar åt min dator med massa folk runt mig haha.
adios puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !