fredag 28 juni 2013

outside breakfast

Hej på er !

Har blivit dålig uppdatering pga jobb och massa stress! Är ju bara 9 dagar tills jag sticker till Frankrike och måste kolla vad jag skall ha med mig, vad som fattas osv. Så har jag börjat läsa till höstens skrivningar också. Duktiga jag! Igår träffade jag Heidi en snabbis på stan förrän hon åkte till Ekenäs, åh vad jag ville följa med men om man jobbar så jobbar man :/ På kvällen kom pappa och hämtade mig och lillebror och drog till hans lägenhet var vi spenderade natten. Fick mera info om resan på posten för nån dag sedan, typ var jag skall bo, flygtidtabeller och grejer så det var mycket att kolla igenom. Jag skall nämligen åka från vår huvudstad Helsingfors till Paris där jag inte bara skall byta flyg utan flygfält och därifrån sedan till huvuddestinationen Biarritz. Som tur har jag ca 4 timmar på mig så jag får äventyra runt där då bara :D Hoppas att ja kommer fram ;)

Har dock sovit nästan 8 timmar inatt och bara vaknat 2 ggr. Har inte sovit så bra på 2-3 veckor. Det är såå varmt här hemma i Hirvensalo och har somnat vid 4 tiden nästan varje natt och vaknat upp stup i kvarten, gått på nattpromenader för mig själv och jaa. Vad man nu sen gör när man inte kan sova.
Så vaknade man upp då till färdiglagad frukost med kaffe, honungsmelon och rostat bröd med skinka på balkongen. #omnom. Nu är jag hemma, börjat jobba just, och skall dessutom göra lite extra arbete och rensa lite grejer här i huset. 'Til next time luvs ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !