måndag 17 juni 2013

I huff and i puff

..vet inte varför jag inte bloggat riktigt? Haha känns som jag gjorde det igår men det är tydligen nästan en vecka sedan.. wuuupsie. I varje fall, har ju varit ensam här så det har varit en hel del festande, myskväll i pargas och ändlösa konversationer med härliga personer. Sitter som bäst och jobbar..hehe, tar hand om lillebror men han vilar så har en paus. Väntar på att Cassandra skall komma och hålla mig sällskap. Skönt att få se min filur igen.

Blev ju dessutom total förvirrad eftersom jag hela tiden trott att jag börjar först efter midsommaren men det startade redan igår :o så dit fo ännu mer av min tid :/ Har riktig stress fast det är sommarlov. Borde i något skede börja hinna läsa på skrivningar under sommaren, skall skriva 3 ämnen på hösten och märkte just att jag har så lite kurser att jag kommer måsta jobba röven av mig de 3 sista perioderna.. Skit kul ju?! nej. Väntar bara på att veckan skall ta slut så jag får njuta av ledighet och midsommar. Har inte helt bestämt mig var jag skall vara men det lutar nog bortifrån Åbo i varje fall. Vilket jag inte har något emot (;

blablabla, jätte inspirerande text. ? Bara flumm och blä. Är trötter, måst koka kaffe. AJÖ


                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !