onsdag 1 maj 2013

VALBORG OCH 1 MAJ

Hej på er !

Har idag varit på piknic med ett rätt så slitet gäng efter gårdagens festande. Inklusive mig, var helt död och känner mig riktigt sjuk :( Solen lyste dock jätte varmt och skönt och vi satt i ett fullspäckat vårdis med småplock. Vet inte riktigt vad jag har att säga om vappen :D Jovisst det var kul, blev dock något av ett onödigt drama, som tur är det uppklarat nu. Vi var alltså hos oss och förfestade, drog iväg till vårdis, träffade massa människor, och vid 11 drog vi iväg till Josso där vi stannade sedan. Kvart före 2 kom min söta pappa och hämtade mig och kastade några till stan. Ja, det var typ det. Somnade nästan genast mer förvirrad än vanligt. Men som jag sa, i'll be ok. 
Så är det att trava tillbaka till skolan då imorgon.. Vill inte alls. Ingen motivation. blä. Måste nog gå ut och g¨en sväng nu. clear my head. byebye ♥

bjuder på en bild från idag på mig och pimp. laddar upp mer någon annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !