torsdag 30 maj 2013

Snartsnartsnart är det slut !

Hejj på er !

Sorry för dålig uppdatering igen, blev aningen hektiskt igår. Åkte till stan en sväng på dagen och mötte upp Freddu♥ och vi gick och handlade studentpresenter, sen var det då att börja fixa sig inför kvällen grillfest som var riktigt skön. Vädret var fint, shorts och topp och man frös inte, några bestämde sig dessutom för att gå och simma, nakna xD haha, myggorna blev dock till en plåga mot slutet av kvällen men inte så farligt ändå. Riktigt mysig och rolig onsdag kväll, tack EKS ;)

Idag har jag varit i skolan som ''vanligt'', fått ut några prov och lyssnat på sång och sett på dans. Bland annat min härliga emppu sjöng och dendär rösten alltså AH, so proud of you pimp♥ Satt där med kalla kårar hela vägen igenom. Efter det var slut drog jag till Heidi och chillade hos henne en stund, stack och hämtade kebab och åt tills vi sprack. Så somnade jag i bussen påväg hem så när vi åkt till ändstationen kom busschaffören och knackade mig på axeln och frågade vart jag skulle xD Haha, typiskt min tur eller vadå?

Imorgon är det ''friluftsdag'' så hela skolan åker till en ö där vi har lite roligt program och sådär. Helt chill, och på lördag avslutning!! SEN E JAG ABI. omg. Är lite kluven än med lördagens planer, vet inte om jag drar till ekenäs för ett dygn igen eller om jag stannar här i åbo. Måste dock bestämma mig senast imorgon. hmhmhm. Nå får se får se :)) That's all for now luvs. Jag vet bara tråkigt babbel om mina händelserika dagar. haha, hoppeligen blir det intressantare till sommaren ;))

här är några bilder jag tog igååår som jag aldrig hann ladda upp :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !