fredag 26 april 2013

Veckoslutets planer !

Nu har klockan äntligen slagit 00.00 och det är äntligen fredag. Om ungefär tre timmar är jag ensam hemma med mina 2 bröder hela veckoslutet. Hur skönt? Imorgon ska jag kocka åt brodern min, lovade det imisstag hehe. Jag suger verkligen på att laga mat. Sen ska jag bara ha en kväll för bara och endast mig själv. Söka upp nån bra film och äta onyttigt. Det är mitt fredagsmotto!
På lördag kommer min älskade Linda hit och vi skall äta gott och göra hemligheter ;) Så sover hon över här och så på söndag skall vi fixa till oss en ordentlig brunch ! omnomnom. Har redan laddat upp matförrådet med lite av ett och annat. Är så glad att få spendera tid med min sötnos, det blir inte så ofta nuförtiden så every second counts !
Så kommer Freddu ÄNTLIGEN hem på Måndag kväll och på Tisdag blir det partajj som fäään. VAPPEN NÄMLIGEN JU. Är fettpepp. HAHA, så svensk jag lät. Men det är jag verkligen.

Jee imorgon har jag bara en timme i skolan eftersom jag måste skicka iväg min lillebror till skolan så missar första lektionen. Så är hemma typ halv toolv redan. DÅ ska jag berätta för er andra spännande grejer som hänt senaste veckan. Nu blir det sovdags för mig. Har inga trevliga bilder så det får bli we♥it


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !