fredag 26 april 2013

oktober

Är så trött just nu. Känner mig aningen lame såhär på en fredagkväll och vill typ gå och sova före 11. eh. Noja, vi åt iaf en jätte god middag med storebror och sedan dess har jag bara tagit det lugnt, umgåtts, talat i telefon, saknat Freddu, väntat inför morgondagen och ja. Allt såndär. Kollade igenom arkivet också och hittade så fina egobilder. Jag orkar inte ens ta bilder på mig själv nåt mer, eftersom jag aldrig orkar fixa mig :D Joo till skolan gör jag ju det men sen då man kommer hem så känner man sig redan så ofräsch. blä.
Min hy är riktigt elak mot mig dessutom just nu. Så tänker bjuda på en bild var min hy ser helt flawless ut. okej inte felfri, men mycket bättre än nu. Från oktober. HALLO KOM TILLBAKA DÅ !??
får se om jag bloggar nåtmer idag/inatt. Kanske jag får sudden inspiration att skriva nåt skoj, eller mindre skoj, vem vet? inte jag iaf, jag kan inte se i framtiden ju?


1 kommentar:

  1. Jag har precis samma problem när det kommer till att ta bilder på mig själv, och jag orkar inte ens fixa mig till skolan längre. :s

    Sv. I just might. :3

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !