tisdag 23 april 2013

Cnuth 18 ♥

Min cnuth har då alltså blivit myndig i lördags !! Anledningen att jag är såhär super sen är att jag hade tänkt klippa ihop en video på lite grejjer som jag hittade på min dator bara för att gör allting ännu värre för henne men jag fick inte det att fungera :(( Nå iaf så på hennes dag så for vi tjejor till Andre och fixa lite tårta, serpentiner och ballonger för att ''överraska'' Cassandra när hon kom dit. Vi gav våra presenter och spelade kort och drack. Hhihi just hope you had a good time sweetie. Mjah, vet inte riktigt hur jag skall förklara min kärlek till denhär lilla hoppetossan min. Hon är knäpp i skallen, vilket jag tycker om jätte jätte mycket. ♥ Vi har våra bättre och sämre dagar, heh, men jag har ändå alltid så roligt med min Cnuth. Med några ord, ett garv, eller en kram kan du göra min dag. Det är bara sådan du är. Och jag är så jävla glad att jag träffade dig. Duracell ;) Du på och jag under.
jag vet att jag säger det för sällan, men du är guldvärd för mig Cassu!
Cnuth ♥ Stehn


ps.iloveyou

1 kommentar:

  1. hhahahahaha voi stehn <3 you my muija!! i love u too, tack för de fina ordena!! OCh bildena XDDXDXDXDX bamseeeeee<3

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !