måndag 8 april 2013

Chämichämchäm 18 ♥

Hej älskade. Jag suger på att blogga. 

Jag tror snart jag kan börja alla mina inlägg så. eh. Äntligen är denhär djävulska provveckan slut. Ibland undrar jag om gymnasiet var rätt val för mig. Har skrivit ett engelska prov och fått ut 3, kom igenom alla kurser, dock med nöd och näppe. Så har det varit tung dag här hemma idag också. Allt har bara bråkat och nu flippar jag snart. Imorgon börjar jag som tur 11. Behöver verkligen vilan. Är helt jäkla slut. Måste skärpa mig med allt ! Nu till positivare tankar...

IGÅR fyllde en av mina bästa kompisar Cämullah aka. chämichämchäm, chämi, camppu, Camilla, 18 år. din myndiga jävel..hmpfh. heh. Jag har samma med Camppu som med Emppu, lärde känna henne först i gymnasiet och är glaad att jag gjorde det. Camppu är dendär som är så jävla bra på att lyssna och som man kan skratta med åt absolut vad som helst. Så godhjärtad. Och när jag ser dug så lycklig som du är nu, blir jag bara varm inom mig. Yo desirve to be happy gurl ♥ Iloveyou! Nu till ppinsamma bilder ;)
pussssssssssssssssssssssokraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 




1 kommentar:

  1. ähähääh den andra bilden hmmmm? XD men voi tack du fina! så lycklig att ja har en vän som du! pusskram älskar dig <3

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !