torsdag 7 mars 2013

update från sjukhuset

Godmorgon allesammans. Bloggar nu från mobilen så ni får nöja er med text. Operationen gick som den skulle och jag kommer bära en mitella i 2 veckor. Har ingen destu värre smärts, bara om jag anstränger axeln. Heidi satt här med mig hela dagen igår, stora mega major extrema kramar pussar o pluspoäng till henne <3 så var här anna, vidar och mamma varsin sväng :) tack till er med ju! Pappa var också här på morgonsvängen en 10 min. Smugglade lite åt mig. ;) det är inside, jag smugglade ju nämligen konjak i en tripburk när han låg på sjukhuset, obs 14 år var jag då :D men nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och vila en stund. Så borde jag slippa hem där vid 1-2 tidrn :)

Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !